20 Mar 2017

Yves Rocher Detoks Etkili Yaşlanma Karşıtı Serum


Yves Rocher Detoks Etkili Yaşlanma Karşıtı Serum'un namını duymayan kalmadı sanırım. Geçen Yves Rocher alışverişimden %30 indirim kazanmıştım, bu sayede şimdi ürünü güzel bir indirimle aldım. Dün gece ve bu sabah kullandım, cildin kolajen oluşumunu %25 arttırıyormuş. Bakalım şu an ekstra parlaklık etkisini gördüm sadece. Bir de sürünce cild tarafından hemen emiliyor, çok şaşırdım adeta parmaklarımla masaj yaparken birkaç saniye de emilip yok oldu. Yağlılık hissi asla bırakmıyor. İlk izlenimlerim olumlu oldu. Bir de fark ettim ki böyle ürünler kullanmaya başladığımdan beri yani cildime iyi bakmaya başladığımdan beri sivilce oluşumu durdu ve daha sağlıklı bir cilde kavuştum. Bunun sayesinde de kapatıcılar ve fondötenlere veda ettim. 🙏🏻✌️

No comments:

Post a Comment

Back to Top