21 Dec 2014

Believe in the imagination.


Ben hayal gücüne inanıyorum. Göremediğim, sonsuz kere daha değerli gördüğümden...

Hayal gücü ne kadar da önemli bir şey.. Aslında gerçekleştirdiğimiz ne varsa bir hayal ile başlamadı mı! Bazen gerçekleşmeyen hayaller bile bazı gerçeklerden daha güzel oluyor. Sizce de öyle değil mi? Ben hayal gücünün zihni de, beyni de geliştirdiğine inanıyorum, hatta bu konu hakkında daha önce birçok makaleye denk gelmiştim. Hayal dünyasında yaşamayalım elbette ama hayal de kuralım, hayallerimizi gerçekleştirmek için çok çaba gösterelim. Yeni bir yıla yaklaşırken daha kararlı daha azimli daha da korkusuz olalım, asla denemekten korkmayalım, önemli olan ilk adımı atmak. Tüm yollar sonuca varır, sadece başlamak için o ilk tedirgin adımı atma cesaretini gösterelim. Gerisi gelicektir. İşi berbat etsek bile en azında denemiş oluruz, denemeyip pişman olmaktan çok çok daha iyidir. 2015 yılında hayal gücümüze ve kendimize inanalım, başarı ve mutluluk peşimizden gelsin.

Вярвам във въображението. Това, което аз не мога да видя е безкрайно по-важно от това, което виждам...
 

Oriflame poncho, adL blouse, H&M singlet, H&M jean, Derimod boots,  Casual (gift) bag. 

No comments:

Post a Comment

Back to Top