21 Dec 2014

raining & inspiration.


Pazar. Yağmur usulca yağıyor, öğlenden beri. Böyle havalarda evde vakit geçirmeyi seviyorum. Yağmur huzur ve ilham veriyor bana. Sanki daha iyi konsantre oluyor ve daha güzel fikirler geliyor aklıma.. hele zaman ve mekan mesleğiniz için belirleyici bir faktör değilse, yani işimi her zaman ve her yerde icra edebiliyorum ve ilham geldi mi asla kaçırmak gibi bir lüks görmüyorum kendimde. Üstelik küçük detaylar da ayrı bir keyif benim için. Ha bir de türk kahvesini double içme huyu edindim, iyi mi yaptım bilmiyorum ama içmeye doyamıyorum :)

Неделя е. Дъжд вали, толкова спокойно. В такива случаи обичам да прекарвам време у дома. Дъждът ме успокоява и ми дава вдъхнвение да работя. Да, днес е неделя, но ако за професията ви, времето и местоположението, нямат особено голямо значение, то тогава не бихте искали да пропуснете дошлата муза. А аз не виждам такъв лукс в себе си, тъй като съм без това в хоум офис. Освен това, малките детайли са отделно удоволствие за мен.:)
 

No comments:

Post a Comment

Back to Top