28 Nov 2014

Winter time | Bulgaria


Herkese merhaba! 1 aydır işimi evime taşımış bulunuyorum, artık evden çalışıyor sadece toplantılara ofise gidiyorum. Bilirsiniz, benim mesleğimi yapan birine sadece bilgisayar ve internetin olması yeterlidir. Değerli patronumun da onaylaması ile Sezence artık home office'inde işlerini yürütüyor, hemde daha büyük istek ve enerji ile. Roberto Bravo'yu seviyorum, ayrı bir yeri var bende. Ona bir şey yaparken herşeyi bir kenara bırakabiliyorum :) Örneğin 4-5 gündür Bulgaristan'da evimdeyim mesaim bitmeden gezmeye gitmiyor veya ailemle uzun uzun laflama yapmıyoruz. Bugün öğlen hava biraz açtı ve kış çekimi yapalım dedik. Burda kuru bir soğuk hava var, bol bol krem sürmek gerekiyor yoksa insanın yüzü felç bile olabilir. Gelirseniz aman dikkat!

Привет на всички! Вече от месец работя от вкъщи, отивам в офиса само за седмичното ни събрание. Знаете, че на хората с тази професия им е достатъчно да имат компютър и интернет. И така, Sezence вече е в хоум офиса си и работи с още по-голямо желание. Сега съм в България у дома и преди да свърша с работния ми ден, не излизам нито на разходка, нито пък си говорим толкова много със семейството ми. Днес на обяд малко слънце загря и решихме да направим зимна фотосесия. Зимният сезон тук е адски студен, трябва здраво да се обличаме и обилно да се намазваме с кремове за лице. Но все пак обичам лютата зима на моята прекрасна родина!
 

Deichmann boots, H&M Hennes Collection skirt, Journey coat, Codentry blouse, Koton & Gordani Gold accessory.

5 comments:

  1. cok tatlisin canimm :)) ankarada sogudu ne yazik ki :( kis geldi artik yapacak birsey yok :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkürler canım, kabanlar'a in diyoruz yapçak bir şey yok :))

      Delete
  2. blogunuz tam ilgimi çeken bloglardan... bulduğum için pek bi mutlu oldum ben de sizi azbirazgozde'ye buyur etmek isterim:) sevgiler...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba, Gözde! Bende çok mutlu oldum, senin blogunda çok güzel seve seve takibe aldım. :)
      Sevgiler!

      Delete
  3. mERHABA CANIM BLOGUNA BAYILDI TAKİBİMDESİN BENDE BEKLERİM BLOĞUMA SEVGİLERRR :)

    ReplyDelete

Back to Top