6 Mar 2017

Garnier Arındırıcı Temizleme Jeli


Güne, Garnier'in Arındırıcı Temizleme Jeli ile yüzümü yıkayarak başladım. Bu sayede cildimi nemlendirme işlemleri için hazırladım. Aslında sabah sadece su ile yüzümü yıkıyorum, yüz yıkama jellerini makyaj temizleme sonrası derinlemesine cildimi arındırmak için kullanıyorum ama bu sabah olduğu gibi bazen bu şekilde uykudan kalkmış cildi de jel ile yıkıyorum. Daha önce Oriflame'in Optimals Yüz Yıkama Jeli'ni kullanıyordum (6-7 ambalaj bitirmişliğim var), hala yeni bir ambalajı var elimde ama geçenki kozmetik alışverişimde Garnier'in bu ürününü aldım, yeni bir şeyler denemenin vakti geldi diye düşündüm, gerçekten ben bu yüz yıkama jellerini çok seviyorum, bundan da aşırı memnun kaldım. Vaadlerini yerine getiriyor. Fiyatı da gayet uygun, 17 tl'dı yanlış hatırlamıyorsam.

No comments:

Post a Comment

Back to Top