13 Jul 2014

One shirt four ways.


Eminim ki herkesin gardrobunda çok sevdiği ve bir çok şeyle kombin ettiği özel parçalar vardır. Bu gömleğimi bir kaç ay önce Mango'dan almıştım, havalar o zaman daha ısınmamıştı, uzun kol kıyafetlerin altına giyerek kullanmaya başlamıştım. Şimdi ise farklı tarzlar elde ederek giyiyorum ve çok seviyorum. Aşırı rahat bir gömlek. İster ofis ortamı, ister dışarda spor elegan olarak bir kombin yapılabilir. İşte bir gömlek ve onunla 4 farklı tarz..

Сигурна съм, че в гардероба на всяка жена има специално парче, с което прави различни стилни комбинации. Тази ризка взех от Mango преди няколко месеца, още когато времето беше студено с валежи. Тогава я носех под блузки с дълги ръкави. Толкова е удобна! А сега с нея правя всякакви комбинации. И ето, с една риза, стил в различни предпочитания.
 

H&M pants, www.sammydress.com accessories, Paolo Botticelli heels and bag.
 

H&M skirt, www.sammydress.com accessories, H&M necklace, kahveaskina bag, Koton heels.



Kikiriki pants, www.sammydress.com accessories, Koton heels, Mango bag.
 

Codentry shorts, LittleBig hairband, Sister's gift turquoise wristband, Roberto Bravo wristband, H&M heels, Paolo Botticelli bag.

6 comments:

  1. çok tatlısın ve stilin sana yakışmış :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Teşekkürler sevgili Gülden, web siten çok lezzetli görünüyor bu arada..

      Delete
  3. Fotoğraflara bakmayı seviyorum. Çok keyifli bir yolculuk oldu benim için canım, giydiğin her şey çok yakışmış.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canım güzel görüşün ve sözlerin için çok teşekkür ederim :*

      Delete

Back to Top