31 Jul 2014

Enjoy summer.


Biz yetişkinler çocukları örnek almalıyız, her daim olmasada bazı zamanlar en azından çocuklar gibi olmak gerekiyor. Örneğin eğlenirken ve gülerken :) Bu yaz (bana her yaz olduğu gibi) yine çok eğlenceli geçiyor, bana deniz ve havuz verin ben mutlu olurum! Umarım sizin de yazınız güzel geçiyordur. Çünkü benim Bodrum tatilimden sonra yıllık iznim yaklaşıyor ve Bulgaristan'a ışınlanıyorum :)

Трябва да вземем пример от децата, ако не винаги то в повечето случаи ние възрастните трябва да сме като тях. Поне като се забавляваме и смеем. И това лято е много забавно, дайте ми море и басейн аз винаги ще им се радвам на макс :) Надявам се и при вас да е весело. Защото, след почивката ми в Бодрум, наближава и отпускът ми, за което много се радвам и чакам с нетърпение да ходя в България :)
 

No comments:

Post a Comment

Back to Top