12 Mar 2015

Hair Care with Toni&Guy

Saç bakımı için bir çok ürün ve evde yapılabilen maskeler var, sıra yapımına gelince ben hiç oralı olmuyorum. Şanslıyım ki saçım sürekli bakım ve kuaför isteyen bir tip değil, evet her saç bakıma muhtaçtır ama ben öyle saatlerce maskeyle durabilecek bir insan değilim, patlarım sıkıntıdan :) Bu yüzden her şampuan sonrası saç kremi kullanırım ve haftada bir kere, şampuan-saç kremi sonrası en fazla 5-10 dakika bekleme süresi olan maske uygularım. Bu ay "Toni and Guy" markasına bir şans vermek istedim ve iyi ki alıp denemişim, şu an vazgeçilmezim oldular. Bu seri daha ilk yıkamada gür ve kabaran saçımı kontrol altına aldı, ayrıca yumuşaklığını arttırarak parlaklık da kattı. Kısaca artı verdiğim özelliklerini paylaşmak isterim; Her saç rengine özel ayrı saç bakım seti. Daha ilk yıkamadan sonra "Toni and Guy kahve tonları için" şampuanı saçıma ekstra ışıltı kattı. Hem doğal hem boyalı saçlar için uygundur. Üstelik saçım fazla yağlanmış olduğu zaman bile sadece bir avuç içi kullanmam köpürmesi için yeterli oluyor. Şampuan sonrası saç kremini uyguluyorum ve yaklaşık 5 dakika saçıma nüfuz etmesini bekliyorum. Haftada bir kere de "Toni and Guy Nourish reconstruction" maskesi ile bakım yapıyorum. 10 dakika yeterli oluyor sonra iyice duruluyorum. En son nemli saçıma "Toni and Guy Prep anti breakage" elektriklenmeye karşı koruyucu serumu sürüyorum. Eğer asice kabaran saçlara sahipseniz gönül rahatlığı ile önerebilirim bu serumu. Ben çok faydasını gördüm. Saatlerce bakım yapmaya zamanı olmayanlara biçilmiş kaftan bu seri. Saç bakımında olmazsa olmazım dediğiniz bir bakım var mı, benimle de paylaşırsanız çok sevinirim. Sevgiler!

За грижа на косата има много продукти и домашни маски, но аз нямам време и честно казано ме мързи с часове да стоя и чакам. За това използвам балсам след шампоан и веднъж седмично прилагам готова маска, с която стоя 10 мин и после си измивам косата. Последните продукти, които използвам от месец насам са на "Toni and Guy" и още от първата употреба се забелязва промята. Особено ако имате буйна коса с намалял блясък, шампоанът, балсамът, маската за коса и серумът против наелектризиране на косата на "Toni and Guy" дават отличен резултат. Спокойно мога да ви ги препоръчвам. Аз съм много доволна. А вие имате ли някаква рецепта или трик за здрава и сияйна коса? Бих се радвала, ако спеделите с мен! Поздрави и целувки!

3 comments:

  1. Your hair is so beautiful!! I love the curls


    Sed Bona

    ReplyDelete
  2. Ето тайната на красивата ти коса! Да ти кажа честно и мен ме мързи да се занимавам с маски, затова си купувам такива, които се ползват като балсам. Не съм използвала никога тези продукти, но вярвам, че са страхотни!

    ReplyDelete

Back to Top