4 Jan 2015

mini yoga session.


Bir önceki postta bahsetmiştim yoga ile araştırmalar yapıp gereksinimlerini toparladığımı ve tesadüfen yılbaşı günü ofise sevgili patronumuz bir yoga eğitmeni arkadaşını davet ettiğini. İşte ofisteki mini seansımızdan bir kaç kare.

В предишния пост бях споменала, че правя проучване за започване на йога и по случайност шефът ни е поканил една негова позната учителка по йога в нашия офис. И ето няколко кадри от мини сесията ни по йога.
    

I. Bölüm
Yoga Yoluna Giriş

Yoga, hayale dalmayan bir zihne sahip olma yöntemidir. Yoga, burada ve şimdide olma bilimidir. Yoga, artık geleceğe yönelmemeye hazırsın anlamına gelir. Yoga, artık umut etmemeye ve varoluşunun bir adım önüne zıplamaya hazırsın demektir. Yoga, gerçekle olduğu gibi yüzleşmek demektir.

Yoga'nın disiplin zamanı şimdi'dir.
  Follow my blog with Bloglovin

7 comments:

  1. Отдавна се каня да отида на йога да видя какво е. Все не ми остава време, но мисля, че ще ми хареса. Много готино, че шефът ти ви организира такива неща!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Сани, и на мен не ми остава време, поради което реших вкъщи да пробвам, но все още не съм почнала. За сега само видеа, книги, музика събирам, от нет си поръчах клин и постелка за йога.. Да видим в скорошно време какво ще стане :)

      Delete
  2. Yoga eğitmenlerindeki o havaya bayılıyorum ben, bu hanımefendide de var. Umarım ciddi ciddi başlarsın ve öğrendiklerini bize aktarırsın buradan, istifade ederiz...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benim ilgim ve niyetim yoktu, birkaç ay önce "The skin I live in" filmini izlemiştim, orda karakterlerden biri yoga yapıyordu ve özellikle filmin bir sahnesinde bulunduğu kötü durumda bile nasıl o kadar telaş içinde yoga yapıyor da kurtulmak için çabalamıyor düşünmüştüm. Ben bunun üstünde durmamıştım, ama zihnim durmuş anlaşılan :) Sonra bir iki hafta önce birden elim google'a gitti ve yogayı araştırmaya başladım. Yoga aslında mahkumlar üzerinde bile çok etkiliymiş, yani yogaya kötü anlar ve ümitsizliğe uğradığın zaman giriş yapabilirmişsin. Sadece şu an, bulunduğun gerçek sadece gerçek kurtuluş olabilir. Yogayla içe dönmek, zihnimi dinlemek istiyorum :) Bu seanstaki kadın da "yoga seni çağırıyor" demekki dedi :) Tanışma öğrenme faslındayım şu an canım. Edindiklerimi tabiki seve seve paylaşırım.

      Delete
  3. Size çok yakışmış :) Güzel bilgiler paylaştığınız için teşekkür ederim.
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkür ederim, sevgili Yağmur bende takibe aldım, güzel ve keyifli bir blog olmuş :)

      Delete
  4. Sounds pretty interesting, thx for sharing this info. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    Happy New Year
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete

Back to Top