12 Jan 2015

Details.


Teferruatlarla uğraşan bir insan değilim, hani derler ya üçüne beşine bakmayacaksın bende de durum aynen böyle.. ama gel gelelim görüntü olarak ayrıntılara çok dikkat ederim, yani bir görüntü tamamiyle çok güzel olabilir ama ben görünen tabloda bazı detayları gözüme kestirir ve tam da o köşesini beğenirim. Genelde böyledir. Örneğin şu an oturduğum evin tavana kadar uzanan kapıları yüzünden diğer baktığımız tüm evleri eledik. Ev komple çok modern çok güzel ama ben kapılara bittim, sırf bu detay yüzünden daha da güzellerini göz ardı ettim :) Bu durum tüm hayatıma yansıyor, alışveriş olsun, arkadaş seçimi olsun... kısaca bir şeyde beni benden alacak bir detay olmalı, eğer yoksa dünya güzeli olsa dahi bakmam, almam, ilgilenmem.. Bence hayat ayrıntılarda gizlidir! Küçük şeylere dikkat etmeye başladığımdan beri çok daha mutlu ve keyifliyim. Ama bazı şeyleri de ayırt etmek lazım, küçük şeylere can sıkmamalı ama küçük şeyler ile mutlu olmayı bilmeli...

Обичам детайлите. Не съм човек, който се побърква с дребни подробности, но това ако се отнася за визуално излъчване на дадено нещо, то винаги намирам детайл, който да ми харесва в повечко от самата картина, която виждам. Т.е. една картина може да е прекалено красива, но аз се фокусирам върху една част от нея и харесвам картината само заради тази частица. Например, къщата, в която живеем, я предпочетох само заради високите й врати, които ме омягьосаха от пръв поглед. Не че интериорът като цяло не ми харесва, даже напротив, всичко си е много модерно, но ако нямаше този детайл сигурно щяхме да изберем друг апартамент. Един вид, тази особеност определя моите предпочитания и отношения в живота. Според мен най-красивите неща и моменти се крият в детайлите. Човек не трябва да се тормози с всякакви дреболии, но трябва да може да се радва на малките неща...
 

20 comments:

  1. Сезен, аз също обръщам внимание на детайлите. Не само при материалните неща, но и в хората и отношенията ми с тях. Само един малък жест може да оправи деня ми. Много обичам макарони и вкусна храна! Да не говорим пръстенът от снимката колко е красив и часовникът от последната снимка колко е интересен. Ей такива неща.

    П.С.: Разбира се, че ще пием по едно традиционно кафе, ако се реша за Истанбул. Ще ми бъде повече от приятно! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти, Сани!

      Ако решиш за тук, ще чакам с нетърпение! :)

      Delete
  2. "Hayat ayrıntıda gizlidir" çok sevdim ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim, Gözdecim, ben de o kalbi çok sevdim :)

      Delete
  3. Ne kadar güzel yazmissin, kesinlikle ben de öyle düsünüyorum. Hayat detaylardan olusur, görmesini bilene güzel :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Öyle düşünmene sevindim, Eylemcim, görmesini bilene güzel doğru diyorsun :)

      Delete
  4. detaylar önemli katılıyorum dediklerine :) emeğine sağlık

    ReplyDelete
  5. Cool article ♥ I want all those macarons ^^
    xx BBB
    www.bangbangblond.com

    ReplyDelete
  6. nice photos, the macarons look so good!

    xx danielle // shades of danielle // bloglovin

    ReplyDelete
  7. Wow, I'm just so in love with that blue nail polish. And of course with the macarons

    www.thefashionfraction.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Michele! Xo xo xo, yes the macarons are so delicious ^^

      Delete
  8. Oh I love macarons! Great pics :)

    XX

    http://www.floortjeloves.com
    http://www.facebook.com/floortjeloves

    ReplyDelete
  9. I love macarons! And your nails look perfect.

    www.LUXESSED.com

    ReplyDelete

Back to Top