7 Sept 2014

Shopping time.


Alışverişi sevmeyen kadın yoktur herhalde. Her zaman alınacak bir şeyler buluruz :) Ben genelde kıyafet seçerken güzel olmasının yanında sade olmasına da dikkat ederim, çok göz yormayacak ve rahat olacak. Özellikle ayakkabı konusunda rahatlığa çok dikkat ederim. Marilyn Monroe'nun söylediği bir söz var tam da beni anlatıyor; "bir kadına doğru ayakkabıları verirseniz, dünyayı bile fethedebilir." Mango'dan aldığım bu minik topuklu ayakkabılar da çok rahat ve çok amaçlı. Jeanlerle de kombin yapabileceğim için ayrıca keyif aldım. Journey diye bir marka keşfettim, eminim siz biliyorsunuzdur, çok şık ve elegant kıyafetleri var. Tam iş kadınlarına uygun stiller. Ordan da bir bluz aldım, deri omuz ve tül göğüs detaylı. Eteğim mango, kalem etekleri hep çok klas bulmuşumdur. Peki ya sizin tarzınız nedir ve alışveriş yaparken nelere dikkat ediyorsunuz?

Предполагам, че няма жена, която да не обича пазаруването. На нас жените винаги ни липсва някое парче в гардероба. Лично аз предпочитам семпло-елегантни и в същото време удобни дрешки. Особено внимавам, когато избирам обувки. Те трябва непременно да са удобни. Както е казала Мерилин Монро: 'дай на една жена правилните обувки и тя ще покори света!' Новите ми токчета са от Манго, развълнувана съм, че ще мога да ги комбинирам и с дънки панталони, и с поли, защото са спортно-елегантни. Обичам да мога да комбинирам енди и същи парчета с различна цел. Бих се радвала да чуя какъв е вашият стил и какви тактики използвате за пазаруване?
 

4 comments:

  1. Merhaba,

    Keşfettim geldim.
    Bana da beklerim.

    Sevgiler.

    burcuaydn04.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba Burcu, hoşgeldin. Hemen ışınlanıyorum :)

      Sevgiler!

      Delete
  2. merhaba :) güle güle giy bu güzellikleri ve blogunu çok beğendim tasarımı bir harika :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba sevgili Nagehan Buse, bana da geldiğin ve beğendiğin için mutlu oldum, teşekkür ederim :)
      Sık sık görüşmek üzere :)

      Delete

Back to Top