15 Sept 2014

enjoy after wedding


Bu hafta sonu kuzen düğünü vardı. Aslında kuzen demekten pek hoşlanmıyorum, ama araya bir kuşak girince çok uzun söyleyişi olunca arada kullanmadan edemiyorum... yinede dayı kızı, amca oğlu, hala kızı, teyze oğlu gibi söylenilmesinden yanayım :) Düğün için abiye kıyafetler baktım ama gerçekten abiyeler benim için yapılmamışlar, ben ben değilim onların içinde. Belki çok arama fırsatım da olmadı, belki beni anlatacak elbiseyi arasam bulurdum. Denediklerim arasında daha aynada iyice bakınmadan "ıh ıh" fermuar filan kapatmadan çıkarttım giydiklerimi. Sonunda en son aldıklarımı giydim, kuaförüme de "dağınık topuz" yaptırıp düğüne gittik. İyi ki de öyle yapmışım, rahat rahat bol bol eğlendik oynadık, kurtlar döküldü. En sonunda da arkadaşlar ve kuzenler boğaz'da sabahladık. Pazar günü de neredeyse uyuyarak geçti, günün ikinci yarısını yine dışarda bitirdik.. Yoğun ama güzel bir hafta sonu oldu benim için. Umarım sizinde çok güzel geçmiştir haftasonunuz :)

Този уикенд бяхме на сватба на братовчедка ми. Много весело изкарахме, а след сватбата ние ходихме в Азиатската част на Истанбул, часът беше след 1h полунощ, до 4h часа бяхме там и до тогава улиците и Боазичи мост бяха пълни с млади хора, та Истанбул никога не почива, денем и нощем винаги животът тук протича.. Общо взето моят уикенд мина много весело, надявам се и при вас да е било хубаво.
 

Journey Top. Mango skirt & heels. adL clutch bag. Hair malikuafor.com

6 comments:

  1. çok şıksınız hanımefendi :D eteğinize bayıldımmm bu arada saçlarınız çok güzel uyguladığınız özel bir bakım var mı?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkürler canım, saçlarıma ekstra bir bakım yapmıyorum. Her yıkamadan sonra saç kremi ile durularım. Sonra saç uçlarıma argan yağı içeren serum sürerim. Özel bakımlar hiç bana göre değil, yapanlara imreniyorum zaten, ben bu konuda tembelim biraz :))

      Delete
  2. Gecenin sonunda açılan saçlar daha hoş olmuş:)
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum.
    Bloğunuzu takibe aldım.
    Benim 2 bloğum var.
    1.si prettythingscute yani sevimli güzel şeyşer adlı bloğumda geneli kendi yaptığım ufak tefek dıy projeleri ve çalışmalarımı görsel anlatımlı paylaşıyorum.
    2.si ise Beğendim Paylaştım isminde nette gezip beğendiğim güzellikleri adresleriyle yayınladığım sayfam.
    Sizi ve tüm bloger dostlarını beklerim.Sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim :)
      İsmini göremedim blog'larında. Bende takibe aldım bu cici blogları. Ayrıca DIY projelerine bayıldım.
      Sevgiler.

      Delete
  3. Уау! Последната ти снимка е страхотна! Досега разглеждах блога и разни стари постове :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Добро утро! Благодаря, Сани! И аз правя това, когато имам време разглеждам постовете на любими блогъри, като например твоят блог :)

      Delete

Back to Top