24 Feb 2017

Şubat favorileri. Ürün yorumları.


Farkettim ki kahve tonlarında hiç rujum yok. Kızımın doğum gününde kahve tonlarında makyaj yaptım ama bendeki rujların renkleri içime sinmeyince kızkardeşime sordum kahverengi ruju var mıdır yanında diye. Varmış, hiç markasına bakmadan hemen sürdüm ve çıktık partiye. Zaten baylar bizi beklemekten çok sıkılmıştı.😅

Gün içinde rujum hep dudağımda kaldı, yapısı da çok kadifemsi ve kokusu da hoşuma gitti, merak edip markasını sordum, Flormar dedi kızkardeşim. Olaydan bikaç gün sonra çıktık gezmeye. Mağazalarda dolanırken Rossmann'a de ihtiyaç ürünlere bakmaya girdik. Rujlara bakarken Essence'in bu rujunu beğendim ve geçen gün sürdüğümün tonlarına benziyor diyerekten aldım. Neyse kasada buluştuk, geçtik çıktık..

Birer kahve de içelim dedik, rujumu gösterdim "aaa aynısını buldun demek" dedi kızkardeşim, nasıl yani sen Flormar dememişmiydin diye şaşırdım. Evet ama yanlış söylemişim, hatta kodu bile aynı aldığınla bak deyince ben şok 😳 Bu kadar mı olur! Aynı ruju almışım, nasıl bir iş şaştım kaldım. Bilinç altı diye buna derim. İyi ki aldım.

Çok memnunum, gönül rahatlığı ile tavsiye ederim. 🤗💓💃



Saydam, içinde simleri olan ojeler zor an kurtarıcılarıdır. Özellikle bebekli kadınların işini çok kolaylaştıran oje türüdür. İlla geceden sürüp yatayım, sürerken kenarlardan taştı, kurumadan bebek dokundu ve bozuldu derdi yok. Sürümü kolay, kuruması hızlı.. görüntüsü ise çok güzel bence.. Işıl ışıl ama yine de çok sade. Mutlaka oje koleksiyonumuzda bulundurmamız gereken bir renk!



Bu ara Madame Coco'dan sürekli online alışveriş yapıyorum. Ev için aldıklarım yetmezmiş gibi bir de kozmetik bölümünden bazı ürünleri denemek istedim. Bu vücut losyonlarına da bayıldım, kokuları bir harika 😍 Hele ilk olanını o kadar sevdim ki gün içinde sadece ellerime bile sık sık sürüyorum. 🙂🌸 Duş jel ve argan şampuanını da aldım ama onları daha denemedim. Bir de bunlar hediye olarak da setler halinde hazırlanmış, hediye fikri arayanlar yararlanabilir yada siz kendi hediyenizi oluşturabilirsiniz çünkü tüm ürünler çok uygun fiyatlı. 🙌🏼💓

No comments:

Post a Comment

Back to Top