28 Jan 2017

Ocak favorileri. Bakım & Makyaj Deneyimlerim.


Ufak bir kişisel bakım alışverişi için girdiğim Gratis'de kasada iken birden bire evdeki maskaralarım artık neredeyse kurudular kullanımları zorlaştı diye düşündüm.. Bana bir de kirpikleri yukarı kaldıran ve tek tek ayıran bir maskara verin dedim. Maybelline'nin The falsies push up angel maskarası yeni ve bu konularda başarılı dedi satış danışmanı, atın hemen poşete deyip çıktım. Aynı günün akşamsı denemeden önce nette yorumlara bakayım dedim; pek de vaat ettiği gibi kirpikleri ayırmıyor hatta bir birine yapıştırıyormuş. Umarım öyle değildir diye düşündüm, çünkü fırçası da farklı ve bu işi kıvıracak gibi geldi bana.. Deneyince ben memnun kaldım, gerçi zaten sorunsuz kirpiklerim var, çok çabuk şekillenirler ama ürün gerçekten vaat ettiğini yerine getirdi; kirpikleri tararcasına ayırıp yukarı kaldırdı. Ben sevdim. Bir süredir cc ve bb kremlere ara verdim, sadece nemlendirici kullanıyorum ve sonucunda dinlenmiş ve rahatlamış bir cilde kavuştuğumu hissediyorum. Dışarı çıkarken de gündüz nemlendiricimin üzerine sadece biraz allık veya bronzer uyguluyorum, göz çevresi kremi, kaşlarımın aralarını dolduruyorum, kirpiklere maskara, dudaklarıma nemlendirici (kışın şart zaten).. ve bazen de ekstra biraz aydınlatıcı, ki ona bile çok gerek kalmıyor çünkü nemlendirici zaten bu etkiyi veriyor✨ Eğer cildinizde (sivilce gibi) problemler varsa sadece o bölgelere kapatıcı uygulayabilirsiniz. Ama bunun dışında gereksiz yere cildimizi yormaya kat kat ürün kullanmaya gerek yok, gerçekten bir süre sonra buna pişman olabiliyor insan. Bir şey daha var ki ne kadar çok ürün kullanıyor, o kadar hep ihtiyacı oluyor cildimizin. Bir süre bırakın dinlensin, zaten diğer kurtarıcılar (allık, ruj, rimel) gibi görünümünüze güzellik katıyor yeterince..🙌🏼🤗

No comments:

Post a Comment

Back to Top