23 Oct 2016

HAFİF BİR MAKYAJ VE GÜZEL BİR PAZAR


Duru'nun sayesinde biz her gün erken uyanıyoruz. Evde pazar kahvaltısı yaptık beraber, sonra tatlı bir şekerleme. Birazcık da gezelim dedik. :) 🐥

Hafif bir makyaj yaptım, fondöten kullanmayı bıraktım, sadece çok özel günler dışında.. BB ve CC kremler bence cild tonunu dengelerken cildide yormuyorlar bir fondöten kadar. Yapısı ne kadar da hafif olsa, bana fondöten fikri çok boğucu geliyor. Sanki cildim nefessiz kalıyor. Ben bu kanıya vardım.. Çok da problemli bir cildiniz yoksa fondötenleri kullanmamaya bakın bence.

Bu arada pudra işini de azaltmaya başladım, ıslak görünümlü makyaj istiyoruz pudra üzeri aydınlatıcılar kullanıyoruz, ama eğer pudrayı sadece T bölgeme uygular yüzümün geri kalanına kullanmazsam çok daha doğal bir aydınlık görünüm elde edebiliyorum.

Bazen çıkan ve can sıkan minik sivilcelere de Oriflame'den aldığım bu onarıcı ve kapatıcı sticki kullanıyorum, çok memnunum. Yeşil tarafı sivilceyi kurutmaya ve sivilcenin kırmızı rengini kamufle etmeye yararken, bej kısmı da sivilcenin görüntüsünü gizliyor. Gerçekten çok başarılı buldum.

Bronzer ve göz farı paletini H&M'den aldım, fiyat ve ürün karşılaştırması çok tatmin edici, bu fiyata bu kalite dedirtti bana.

E, işimiz bittiyse Pazar gününün tadını çıkaralım! İyi Pazarlar, Sevgiler!

No comments:

Post a Comment

Back to Top