11 Feb 2016

BEBEĞİMİZİ BEKLİYORUZ...


Uzun süredir uğrayamadım bloguma.. Hayatımda çok değişiklikler oldu, en büyüğü ve güzeli de Ramazan bayramı bebek beklediğimizi öğrenmek oldu.. Bu tatlı telaş, alışverişler, oda hazırlama ve işler güçler derken, buralara uğramaya pek fırsatım olmadı. Nedense sosyal medya mecraları daha kolayıma geliyor, anlık hemen fotoğraf paylaşabiliyorum, hoş orda da bir durgunluk oldu haliyle tabi..

Bloguma uğrayıp benden haber alamayanlar merak edenler olduysa; ben iyiyim şükür, ailemize minik bir üye katılacağı için mutluyuz, büyük bir heyecan ile bekliyoruz :)

Ofise gitmeye ara vermeden önce iş arkadaşlarımın bazıları ile çekildiğimiz ve birkaç başka fotoğraf karesi ile bu postumu bitiriyorum. Umarım bir sonraki post kızımın geldiğini müjdelemem olur. Allah isteyen herkese versin bu tarifsiz mutluluğu..

Sevgiler!
 

No comments:

Post a Comment

Back to Top