17 Dec 2015

CİLDİ DİNLENDİRMEK & NEMLENDİRMEK


Evde çalıştığım için toplantılarda olmadığım zamanlarda makyaja ihtiyacım olmuyor, bu yüzden de evde iken cildime sadece günlük bakım yapıyorum ve bu sayede cildimi de dinlendirmiş oluyorum. Öyle aylardır hep aynı nemlendirici, serum, yağ vs. kullanma alışkanlığım yoktur, genelde 1-2 flakon bitimi sonrası ürünlerimi değiştiririm. Ama sürekli kullandığım ürünler de vardır, kullanımlarına ara verdikten sonra tekrar yine aldıklarım. Onları da ayrı bir postta belki anlatırım.

Bu aralar günlük rutinimde kullandıklarım; Oriflame'in Köpüren Temizleme Jeli ile önce yüzümü yıkıyorum, inanılmaz güzel bir ürün, cildi kurutmadan yüzdeki temizlik hissi ve gözeneklerdeki sıkılanmayı işlemden sadece 1-2 dakika sonra hissetmek mümkün. Ben bu ürünün 4.flakonunu kullanıyorum şu an, katalogda indirime girdiği an hemen sipariş veriyorum.

Yüzümü yıkadıktan sonra yine Oriflame'in True Perfection Göz kremini göz altlarıma sürüyorum. Uygulaması çok rahat ve özel aplikatörü sayesinde soğuma etkisi veren bu üründen çok memnun kaldım, bu 3.flakonum. Sıcak aylarda özellikle gün içinde dışarda sıcakladığımda hemen çantamdan çıkartıp kullanıyordum ve anında bir ferahlık :)

Göz çevremi de nemlendirdiğime göre sıra geldi yüzümü- Oriflame'in Aqua serisine ait su bazlı yüz nemlendirme losyonu ile nemlendirmeye. Bu aralar bu ürünü kullanmam yetiyor gün içinde ekstradan başka nemlendirici krem kullanmaya ihtiyaç duymuyorum. Bazen de cildimin kuruduğunu hissedip ekstradan gündüz nemlendirme kremi uyguluyorum. İnsanın yedikleri ile de alakalı sanırım yüzünün kuruması veya yağlanması.. Ama dışarı çıkacaksam yine mutlaka UV korumalı ve en az 15 spf'li nemlendirici gündüz kremi kullanıyorum.
 
Bunlar memnun kaldığım ürünler arasında, özellikle yüz temizleme jelini arayış içinde olan herkese şiddetle tavsiye ediyorum, önerilerimi dinleyip de alan arkadaşlarımın hepsi memnun kaldı..

No comments:

Post a Comment

Back to Top