7 May 2015

May inspirations.


Merhaba, herkese güzel bir Mayıs ayı dilerim! Bu dönem kullanmaktan aşırı memnun kaldığım ürünleri paylaşmak istiyorum...

Здравейте, пожелавам прекрасен Май на всички! В този пост искам да споделя продуктите, които с удоволстие ползвам и никак не се оплаквам, че ги закупих, даже ще продължавам да го правя и занапред.

I wish Happy May to all!
 

25 Nisan'da doğum günümde hediye yağmuruna tutuldum, arkadaşlarım ve eşimden çok özel beni mutlu eden sürprizler ve güzel dilekler geldi. Roberto Bravo'dan yani sevgili patronumundan bu yıl kızlara doğum günü hediyesi, çok sevdiğim koleksiyon olan "Monarch Butterfly"a ait gümüş, pırlanta ve mine'li bileklik. Ben daha önce bu kelebeklerin küpelerini almıştım zaten, beraber de kombinleyebileceğim :)
 

Avon "Little Black Dress" vücut kremi, duş sonrası harika kokulu bir nemlendirici, ne koyu ne sıvı orta karar kıvamı ile uygulaması çok rahat ve tüm vücud adeta parfüm kokuyor.
 

Bu göz farı bazı'na hayran kaldım! Cilt tarafından çabuk emiliyor, göz makyajı için kadifemsi bir baz yaratır ve göz farının daha uzun süre kalıcı olmasını sağlar. Vaad ettiği özelliklerinin hepsini yerine getiriyor hatta farın kalıcılığı makyajı temizleyene kadar devam ediyor. Denemeden inanmamıştım :)
 

Oriflame "Veryme" Eye Liner, bu minnak şey benim işimi çok kolaylaştırdı. Eye liner çekemeyen biri olan benim için ideal bir alıştırma ortamı sağladı. Çok memnunum!
 

Avon Super Shok Mascara'yı severek kullanmamın nedeni kirpikleri hem dolgunlaştırıyor hem uzatarak kıvırıyor, gerçi benim kirpiklerim neredeyse her türlü rimel ile istenilen sonuca ulaşıyorlar ama bu ürünü farklı bir sevdim çünkü çok kısa sürede hiç göz kapağına bulaştırmadan sürebiliyorum.
 


Toni&Guy Elektriklenme Karşıtı Serum, saçım hafif nemli iken uyguladığımda gerçekten o an gözle görülür bir şekilde havalanan minnak pürüzleri bile yatıştırıyor. Daha sonra da saç uçlarıma mutlaka yağ uyguluyorum, bu ara ve uzun süredir kullandığım Elseve'in mucizevi yağı.
 

16 comments:

  1. the bracelet is really nice, love how your made those photos

    http://fashiongamble.net

    ReplyDelete
  2. You look lovely and so many nice goodies. The bracelet is very cute.


    www.LUXESSED.com

    ReplyDelete
  3. Гривната с пеперудите е толкова нежна! Страхотни продукти, Сезен! Little Black Dress от Avon ми е любим аромат от много отдавна! Спиралата хубава ли е? И аз ползвам сега на марката и съм доволна. А такава очна линия е направо предизвикателство за мен. Имаш невероятна кожа, пу-пу, хубавица! Целувкиии! :)

    ReplyDelete
  4. the bracelet is so cute, love toni & guy as well!


    avecdanielle.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Thank you dear, I'm now following you.
    Have an amazing weekend.
    xx
    Blog: adonadasushi.blogspot.pt
    FB Page: facebook.com/blogdadonadasushi

    ReplyDelete
  6. i like `little black dress` a lot <3
    would u like to follow each other..?
    pls let me know..
    Have a nice Sunday
    isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. mybeautrip .com10 May 2015, 19:50:00

    Love your bracelet. It's really cute!

    xx

    www.mybeautrip.com

    ReplyDelete
  8. The butterfly bracelet is so delicate and sweet! I'm a huge fan of Toni & Guy hair products too :)




    Gabrielle | A Glass Of Ice



    x

    ReplyDelete
  9. Thanks, dear Anouk! I am glad that you like it. Kisses!

    ReplyDelete
  10. Сани, спиралата ми харесва, гъста е и лесно удължава и уплътнява миглите. Очната линия е направо уникат, никак не можех да се справя с очни линии, но с тази се научих да нанасям. Благодаря ти много, целувки и от мен!

    ReplyDelete
  11. Hi, Isidora, thanks for coming. I went to your blog and really like me, so I started to follow you with pleasure.

    ReplyDelete
  12. Thank you, dear Gabrielle! Yes, me too :)

    ReplyDelete

Back to Top