18 Feb 2015

Winter time

Bu günlerde şiddetli kar yağışları İstanbulu da ele geçirmiş bulunuyor. Hele bu gün, sabahtan beri durmadan yağan kar heryeri beyaz bir örtüyle kapladı, şu an hala da yağmaya devam ediyor. Allah dışarda olanlara yardımcı olsun.. Bulgaristan'da her yıl kara kışlar görmeye alışkınım ama 4 yıldır İstanbul'da olduğum için karlı günlere hasret kaldığımı anladım. Kış'ın tadı da bir başka, tabi çok uzun sürmedikçe.

В Истанбул не е като в България, голямо събитие е да вали сняг и то в продължение на дни. От 4 години откакто живея тук не съм виждала толкова голяма зима и наистина много се радвам на снега. Навсякъде се покри с бяла снежна покривка! Колко е хубаво само!
 

H&M Sweater, Mango Leather leggings.

12 comments:

  1. Представям си само какво събитие е наистина да вали сняг там. Но ето, че се случва. И сигурно хората му се радват. Аз обаче вече си мечтая за пролет :) Хубави снимки, Сезен, и пуловерът е страхотен!

    ReplyDelete
    Replies
    1. О, да! И големи и малки са излезли да се радват на снега :) Много ти благодаря, Сани! Целувки!

      Delete
  2. Love the cosy jumper! Nice pics.

    www.LUXESSED.com

    ReplyDelete
  3. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım ;) Bana da beklerim :) Sevgiler..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba Tuğbacım, bende senin şirin bloguna uğradım az önce :) Sevgiler!

      Delete
  4. Ne hoş bir blog bu :)) Bana da beklerim
    Sevgiler
    www.pisimel.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkür ederim, senin blogunda şahaneymiş. Sevgiler..

      Delete
  5. Sendeki bu tatlilik yok mu :) Fotograflar yine müthis olmus !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Güzellikten güzel sözler, çok sevindim teşekkür ederim canım..

      Delete

Back to Top