2 Aug 2014

Long sunny weekend.


Sonradan görme insanlardan kork boşuna dememişler, tatil konusunda aynen böyleyim. Tüm vaktimi değerlendirmeye ve keyif almaya bakıyorum. Gören, duyan da normalde ırgatlık yapıyorum sanacak :)) Yarın da pazar yani son gün ve iş başlıyor, ne yalan söyliyeyim ofisimi de özledim hani! Kahvaltımızı yağmur eşliğinde yaptıktan sonra güneş yeniden açtı ve biraz İstanbul gezintisi yaptık. Gezmeye giderken rahat kıyafetler tercih etmeye dikkat ediyorum. Bu terliklerimi de Bodrumu rahat turlamak için karşıma çıkan ilk mağazadan kapmıştım :)

Аз съм човек на уюта, гледам да се наслаждавам на всеки почивен ден. Не че работата не почна да ми липсва, но като помисля, че утре е неделя - последният почивен ден след дълга пауза, се старая да правя колкото се може по-вече разходки из Истанбул. Като излизам навън предпочитам удобни дрешки :)
 
Zarga jean pants, Pink quartz necklace & Slippers from Bodrum, Kami2000 Top, Oriflame Bag, Mango Ring, sammydress.com Watch

No comments:

Post a Comment

Back to Top