31 May 2014

My sister's graduation.


Benim biricik kızkardeşim büyümüşte üniversite bitirirmiş :) Tüm sınavlarını verdi ve diplomasını almayı bekliyor. Okulu bitiren öğrenciler ön mezuniyet yaptılar, herkes bu mutluluğu kutlamak için üniversiteye toplandı ve fotoğraf merasiminden sonra eğlenmeye gittiler. En kısa zamanda kep töreninde görüşmek üzere..

Малкото ми сестриче кога порасна, че завършва висшето си образование :) Взе всичките изпити и вече чака датата на държавния изпит. Всички завършили студенти и гости се събраха в градината на Икономическия Университет за да отпразнуват този прекрасен ден, а след като приключи церемонията със снимането, абсолвентите отидоха на вечеря и купон. До скоро виждане в церемониалното хвърляне на академичните шапки..







2 comments:

  1. Sezen merhaba blogunu yeni keşfettim çok güzelll. nude tonlarla saks harika olmuş.. kardeşini tebrik ediyorum.. ben de beklerim görüşmek üzere :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba Gülsinem, çok teşekkür ederim. Şimdi sana da misafir olmaya gidiyorum :)

      Delete

Back to Top